Anmälan till Uppsala Naturfest 1/6 2019

Anmälan till Uppsala Naturfest 1:6 INFORMATION & VILLKOR för deltagande mellan kl 10-19 (PDF för utskrift)

Hör av dig till mig om anmälan, frågor om deltagande eller förslag på aktiviteter, stöd du kan få och idéer du har:  Kristina Keyzer, projektledare kansli.malardalen@naturskyddsforeningen.se, 070 237 1933

Utställnings/aktivitets-platsen är avgiftsfri mot erbjudanden av publika aktiviteter som bidrar till Naturfesten.

Sista anmälningsdag 16 maj 2018 (anmälan är bindande). Vid avbokning efter den 20 maj 2019 debiteras 1000 kr.

Produkter och aktiviteter De produkter och de aktiviteter som ni anmäler är de som ni får ta med. Vi förbehåller oss rätten att neka deltagande om dessa icke lever upp till våra kriterier. Kontroll görs även på plats, så ni kan bli anmodade att plocka bort vissa produkter.

Placering Naturskyddsföreningen Uppsala län, organisatören, förbehåller sig rätten till placering i Stadsparken. Er plats finns utmärkt med skyltar när ni kommer.

El och bord Begränsat antal platser med el, specificera önskemål vid anmälan. Ta med egen förlängningssladd. Bord, parasoll etc. tar ni med själva.

Sopor Man ansvarar själv för städning runt sin plats i parken. Sopor ska sorteras glas/metall/brännbart och lämnas vid returstationen bakom Parksnäckan.

Tider Deltagare på Uppsala Naturfest skall infinna sig tidigast kl. 8 och senast kl. 9.30. Vid ankomsten till Uppsala stadspark anvisas ni era platser. Naturfesten pågår mellan kl. 10–16.
OBS! Nedpackning får ske först efter kl. 16.

Transport Transport av varor till och från Naturfesten skall ske med stor varsamhet. Bilar kan köra in via Sjukhusvägen runt Parksnäckan.

Parkeringsplatser Bilar hänvisas under Naturfesten till närliggande parkeringsplatser, t.ex. Svandammen / Flustret, Studenternas IP, Kajen på andra sidan ån. Parkeringshus: https://goo.gl/maps/TpQER6MXxgr Man får ej under några omständigheter stå på gräsmattor i området.

Marknadsföring Som deltagare kommer din förenings/företags namn finnas med i gott sällskap i våra annonser, programblad och affischer.

Godkännande av bestämmelser Genom att du skickar in din anmälan bekräftar du att du har läst och godkänt bestämmelserna.

Behandling av personuppgifter Genom att du använder e-tjänsten godkänner du att Naturskyddsföreningen Uppsala län får registrera och lagra dina personuppgifter. Uppgifterna behandlas enligt personuppgiftslagen.

Varmt välkomna med er anmälan!
Med vänliga hälsingar från Naturskyddsföreningen Uppsala län.