Inbjudna föreningar och företag: Anmälan att delta i  Uppsala Naturfest 15/6

En skön, grön dag för dig och naturen. I Stadsträdgården och Parksnäckan.

INFORMATION & VILLKOR för deltagande mellan kl 12-15

Fredagen den 15 juni slår vi upp grindarna till en inspirerande dag för alla om natur och miljö. Kom och träffa medlemmar från hela Sverige  som samlas inför riksstämman som hålls på Ultuna under helgen. Tillsammans kommer vi att bjuda besökare på massor av upplevelser. Vi som är Uppsala Naturfest ger hopp och inspiration till det stora, breda, ideella och mycket aktiva engagemang som finns kring natur och miljö. All glädje som finns i det, och den positiva kraft det utgör att vara med och påverka vår gemensamma framtid.
Efter aktiviteterna, scenframträdanden och lekarna, startar vårt mini-Almedalen med en politikerutfrågning både på riks-och lokal nivå som pågår mellan ca. kl. 15-16.30, sedan avrundas dagen med grillning och mingel till härlig musik i försommarkvällen (ta med tröja)..

Välkommen att höra av dig till mig med frågor om deltagande, eller förslag på aktiviteter, stöd du kan stå för eller andra idéer: Kristina Keyzer, kansli.malardalen@naturskyddsforeningen.se, 070 237 1933

Utställnings/aktivitets-platsen är avgiftsfri mot erbjudanden av publika aktiviteter som bidrar till Naturfesten.

Sista anmälningsdag 16 maj 2018 (anmälan är bindande). Vid avbokning efter 1 juni 2018 debiteras 1000 kr.

ANMÄL dig här!

Produkter och aktiviteter

De produkter och de aktiviteter som ni anmäler är de som ni får ta med. Vi förbehåller oss rätten att neka deltagande om dessa icke lever upp till våra kriterier. Kontroll görs även på plats, så ni kan bli anmodade att plocka bort vissa produkter.

Placering

Naturskyddsföreningen Uppsala län, organisatören, förbehåller sig rätten till placering i Stadsparken. Er plats finns utmärkt med skyltar när ni kommer.

El och bord

Begränsat antal platser med el, specificera önskemål vid anmälan. Ta med egen förlängningssladd. Bord, parasoll etc. tar ni med själva.

Sopor

Man ansvarar själv för städning runt sin plats i parken. Sopor ska sorteras glas/metall/brännbart och lämnas vid vår returstation bakom Parksnäckan.

Tider

Deltagare på Uppsala Naturfest skall infinna sig tidigast kl. 10.00 och senast kl. 11.30. Vid ankomsten till Uppsala stadspark anvisas ni era platser. Naturfesten pågår mellan kl. 12–15. OBS! Nedpackning får ske först efter kl. 15.

Transport

Transport av varor till och från Naturfesten skall ske med stor varsamhet. Bilar kan köra in via Sjukhusvägen, runt Parksnäckan på Valsätraleden, sedan följa skyltar till parken.

Parkeringsplatser

Bilar hänvisas under Naturfesten till närliggande parkeringsplatser, t.ex. Svandammen / Flustret, Studenternas IP, Kajen på andra sidan ån. Parkeringshus: https://goo.gl/maps/TpQER6MXxgr Man får ej under några omständigheter stå på gräsmattor i området.

Marknadsföring

Som deltagare kommer din förenings/företags namn finnas med i gott sällskap i våra annonser, programblad och affischer.

Godkännande av bestämmelser

Genom att du skickar in din anmälan bekräftar du att du har läst och godkänt bestämmelserna.

Behandling av personuppgifter

Genom att du använder e-tjänsten godkänner du att Naturskyddsföreningen Uppsala län får registrera och lagra dina personuppgifter. Uppgifterna behandlas enligt personuppgiftslagen (PuL).

Länkar med mer information: