Digitalt möte | Välkommen till länsstämma 19 april 2020

På grund av Corona-situationen, för att begränsa smittspridningen, har länsförbundet valt att ställa in det fysiska årsmötet. Istället genomförs stämman på samma datum helt digitalt via videokonferensverktyget Zoom.

Varmt välkommen att delta i detta för oss nya och spännande format! @Zoom

Datum och tid: Söndag 19 april kl 10

OBS! Möteslänk för att ansluta till årsmötet kommer att skickas ut i e-posten du anger i anmälan.

Om du är utsedd till ombud av din krets har du rösträtt vid stämman. Då är det viktigt att i anmälan meddela detta så att du blir upptagen i röstlängden.

Enligt stadgarna bestäms antal ombud i förhållande till föregående års medlemsantal enligt följande:

• Naturskyddsföreningen Uppsala – 9 507 medlemmar 2019 – 6 ombud
  • Naturskyddsföreningen Enköping – 902 medlemmar 2019 – 4 ombud
  • Naturskyddsföreningen Östhammar – 512 medlemmar 2019 – 4 ombud
  • Naturskyddsföreningen Tierp – 463 medlemmar 2019 – 4 ombud
  • Naturskyddsföreningen Håbo – 423 medlemmar 2019 – 4 ombud
  • Naturskyddsföreningen Älvkarleby – 292 medlemmar 2019 – 4 ombud
  • Naturskyddsföreningen Heby – 220 medlemmar 2019 – 4 ombud
  • Naturskyddsföreningen Knivsta – 0 medlemmar 2019

Teknisk information

Du kan ladda ned Zoom lokalt till din dator, smartphone, eller tablet. Alternativt kan du delta i mötet via din webbläsare, eller din telefon: Gå in på startsidan för mötet via möteslänken du får i bekräftelsen på anmälan.

Alternativt via dator, smartphone eller tablet | Du laddar ner programmet.

• Klicka på: ”Download & run Zoom” Ladda ner programmet, installera. Följ instruktionerna du får i Zoom. Klicka på länken du fått i inbjudan. Den innehåller mötesnummer och lösenord, och den tar dig direkt in i mötet.

Alternativt via webbläsare | Du inte vill ladda ner programmet.

• Klicka på: Download & run Zoom. Då dyker följande text upp: If you cannot download or run the application, ”join from your browser”, välj det. (Om du redan har Zoom programmet installerat på datorn kommer alternativet att delta via webbläsaren inte att visas.) Följ instruktionerna du får i Zoom. Klicka på länken du fått i inbjudan. Den innehåller mötesnummer och lösenord, och tar dig direkt in i mötet.

Alternativt via gammeldags telefon | Du deltar med enbart rösten.

• Ring – 08 4468 2488 och ange mötesnumret och lösenordet du fått i inbjudan.

TESTMÖTE: Vill du prova tekniken är du välkommen att ansluta dig till ett testmöte (den länken får du också i bekräftelsen på anmälan), ett par dagar innan.

Årsmöteshandlingarna finns tillgängliga på den här sidan, längst ner.

Med vänliga hälsningar
Styrelsen för länsförbundet, Naturskyddsföreningen Uppsala län

>>> Har du missat att anmäla dig, kontakta kansli.malardalen@naturskyddsforeningen.se, så löser vi det.

Handlingar

Dagordning vid länsförbundets stämma 2020 (uppdaterad 9/4)

Verksamhetsberättelse 2019 länsf

Verksamhetsplan för Naturskyddsföreningen Uppsala län 2020 (officiell 1)